Vaikuttavien vastuullisuusviestien muotoilun lyhyt oppimäärä
Jo matka on viesti vastuullisuusmarkkinoinnissa!
Tuntuuko haastavalta viestiä vastuullisuusteoista, kun niissä ei oikein koskaan olla valmiita tai niitä puuttuu kokonaan?
On vaikeaa valita kaikista viesteistä ne, joista kannattaisi puhua eniten?
Kaipaat ehkä työkaluja avainviestien muotoiluun ja olennaisen löytämiseen?
Mietit myös mahdollisesti, mikä kaikki voi mennä pieleen?
Hyödyt
Käymme läpi sitä, miten poimia vastuullisuusasioissa jyvät akanoista, miten välttää sudenkuopat ja miten viestiä vastuullisuusteemoista uskottavasti sekä tuloksellisesti. Lupaamme puhua ilman jargonia ja keskittyä konkretiaan.
Meille saa aina esittää kysymyksiä paitsi webinaarissa myös webinaarin jälkeen. Ja ilman muuta saa olla myös eri mieltä, jos siltä tuntuu.
Kenelle
Yritysten markkinointitiimeille ja markkinointipäättäjille, viestintätiimeille ja viestintäpäättäjille, vastuullisuudesta vastaaville henkilöille, vastuullisuuden edistämisestä yrityksessään kiinnostuneille.
Sisältö
● Vastuullisuusmarkkinoinnissa jo matka on viesti
● Miten viestiä vastuullisuusteoista uskottavasti ja tuloksellisesti
● Olennaisten tekojen tunnistaminen ja niiden yhteys avainviesteihin
● Miten välttää sudenkuopat ja viherpesukohut
● Vastuullisuusviestien luomisen prosessi
Kouluttajina kestävän liiketoiminnan ja vastuullisuusmarkkinoinnin asiantuntijat Suvi Johansson ja Marika Siniaalto, yritysvastuun asiantuntijatoimisto Bettera
Ajankohta: 27.11.2025 klo 9.00-10.30
Etäkoulutus
- lähetämme linkin ennen koulutusta
Hinta: 297€ /hlö (+ alv 25,5 %)
Julkinen sektori 197 € /hlö (+ alv 25,5 %)
Samasta organisaatiosta kaikki lisäosallistujat -50%
Kysy myös ryhmäetuja ja teille räätälöityjä valmennuksia.
Huom. Lisäosallistuja tarjous edellyttää yhden normihintaisen osallistumisen ja ei yhdistetä muihin etuihin.
Peruuttaminen:
Estyneen tilalle voidaan vaihtaa toinen osallistuja kuluitta. Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä peruutuksista tai peruuttamatta jätetystä ja käyttämättömästä koulutuspaikasta veloitetaan osallistumismaksu kokonaisuudessaan.
Varaamme oikeuden muutoksiin, ja siirtää jo sovittuja lähikoulutuksia myöhempään ajankohtaan, tai muuttaa etäkoulutuksiksi. Koulutus saattaa siirtyä tai peruuntua mm. viranomaismääräysten vuoksi tai vähäisen osallistujamäärän vuoksi. Muutosten osalta tiedotamme osallistujia erikseen.
Kouluttajina kestävän liiketoiminnan ja vastuullisuusmarkkinoinnin asiantuntijat Suvi Johansson ja Marika Siniaalto, yritysvastuun asiantuntijatoimisto Bettera.
Betteran missiona on kaikille kestävä liiketoiminta. Autamme yrityksiä kestävän liiketoiminnan johtamisessa ja parempien tekojen sanoittamisessa eli markkinoinnissa.
Suvi on markkinoinnin, kasvun ja muutosjohtamisen ammattilainen 20 vuoden kokemuksella. Hän on työskennellyt sekä B2C- että B2B-markkinoinnin parissa Tuloksella ja Differolla. Parhaillaan hän toimii Hopkinsin hallituksessa.
Marika on markkinoinnin ammattilainen yli 20 vuoden kokemuksella. Hän on perustanut ja kasvattanut markkinointitoimisto Grapevinen ja on edelleen sen aktiivinen omistaja. Marika vaikuttaa myös koko alan tulevaisuuteen markkinointiliitto MARKin hallituksen puheenjohtajana.
Palautteita edellisestä vastaavasta webinaarista:
"Erittäin selkeä ja mielenkiintoisia ja onnistuneita esimerkkejä."
"Hyvän kokonaisvaltaisen yleiskuvan sai aiheesta. Hyviä käytännön esimerkkejä ja caseja."
"Selkeä kokonaisuus ja konkreettisia esimerkkejä -> Motivoi aloittamaan ja järkevöittämään vastuullisuusviestintää."
"Hyvä kokonaisuus, jota käsiteltiin monipuolisesti. Antaa miettimisen aihetta ja samalla viitoittaa suuntaa johon niitä ajatuksia kannattaa viedä."
"Todella hyvää tietoa ja hyviä esimerkkejä."

Täytä lomake ja paina ”lähetä”, niin pääset ilmoittautumaan haluamaasi koulutukseen. Saat vahvistussähköpostin antamaasi osoitteeseen.